InfoSign софтуер

БЪРЗО, ЛЕСНО, ЕВТИНО, ЕФЕКТИВНО И УДОБНО.

С това мото живее съвременния човек. С това мото създадохме

За да не се загуби в потока от информация и за да бъде въздействаща рекламата в наши дни, тя трябва да бъде поднесена по модерен и атрактивен начин. Съвременният човек е свикнал да търси и да възприема голямо количество информация. Дигитализирането на всичко, което ни заобикаля, е явление от години насам, но с развитието на технологиите, това се случва все по-бързо. Всеки търговец е изправен пред предизвикателството да адаптира своите продукти и услуги към този процес.

Следвайки тези тенденции, на пазара за дигитални продукти има много решения, които служат за управление на електронна реклама или информационни потоци. Обикновено обаче, тези системи за digital signage идват с необходимостта от големи инвестиции в специализирано оборудване или задълбочено познаване на сложен софтуер.

Преминете към Digital signage система, която да спести вашето време и средства, и да ви помогне за съвременния облик на бизнеса ви.

КЪДЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗПОЛЗВА INFOSIGN?

INFOSIGN е cloud-базирана система за digital signage, която може да управлявате от всеки компютър с интернет - навсякъде и по всяко време. Интуитивното управление на системата позволява да създавате презентации, използвайки богат набор от функционалности, съобразени с нуждите на всеки бизнес.

КАКВИ ФУНКЦИОНАЛНОСТИ ПРЕДЛАГА INFOSIGN?

INFOSIGN е мощна платформа, чрез която информацията предназначена за Вашите клиенти може да се дистрибутира към всички екрани, свързани с акаунта Ви. Те могат да се управляват по отделно или групово, без значение от броя или разположението им. Презентациите, които създавате в контролния панел на акаунта ви могат да бъдат съставени от снимки, видео клипове, уиджети и ТВ стриймове.

Функционалностите на системата и възможните абонаментни планове са описани в таблицата по-долу, а ако имате нужда от допълнителна информация или демонстрация, може да се свържете с нашия екип. Концепцията на INFOSIGN е всеки потребител да може напълно и изцяло да управлява акаунта си и дисплеите свързани с него лесно и интуитивно. Ако все пак предпочитате за създаването и обработката на Вашите материали да се грижи екип от професионални графични дизайнери, изберете абонаментния план INFOSIGN Creator.

Описание на функционалностите

Basic

Unlimited

Creator

Брой дисплеи

5

Брой потребители

1

Презентации с хоризонтална ориентация (Landscape mode)

Ъплоуд на съдържание през уеб

Автоматична смяна на презентации по зададен график

Библиотека с 5 основни темплейта

Качване на снимки

Качване на видео

Часовник

Прогноза за времето

Текстови редактор

Преглед на презентации (Preview)

Информация за статус на дисплеите

Централизирано управление на дисплеи (конкретен, група или всички)

Криптирана комуникация (за сигурност на данните)

Премахване на файловете от сървъра и устройствата след изтриване от презентациите

(за сигурност на данните)

Презентации с вертикална ориентация (Portrait mode)

 

Библиотека с 35 допълнителни темплейта

 

Телевизионни стриймове

 

Достъп до 4 ТВ програми с включени права за публично излъчване

 

Борсова информация

 

Полетна информация

 

RSS новини

 

Визуализиране на уеб страници

 

Ефекти на цял екран / Анимации

 

Multi-User access levels

 

Лесен ъплоуд на големи файлове от компютър (с инсталиране на допълнителен софтуер)

 

Live View

 

Създаване на индивидуален темплейт

  

Създаване или обработка на съдържание и материали

  

White Label Integration

Please, ask for а quote

Custom widgets

Please, ask for а quote

Custom features development

Please, ask for а quote

КАКВО Е НЕОБХОДИМО?

  • На място е необходимо да разполагате с дисплей (независимо от марка, модел, размер и т.н., стига да има свободен HDMI вход) и INFOSIGN бокс.
  • Връзката с интернет и съответно клауд-базирания сървър на системата може да се осъществява по Wi-Fi или Ethernet (LAN кабел). Digital signage презентациите предназначени за съответната локация се свалят локално от бокса при създаването им и след това устройството периодично проверява за актуализации.
  • При липса на връзка с интернет, дисплеят ще продължи да работи по последния зададен график. Ще бъдат временно прекъснати единствено функционалностите, които пряко зависят от интернет (като прогноза за времето, телевизия, борсова информация и т.н.).
  • В случай на прекъсване в електричеството, INFOSIGN боксът ще зареди отново презентациите веднага след възстановяване на захранването.
  • Състоянието на всеки от Вашите дисплеи може да бъде следено в реално време от контролния панел на акаунта Ви.
  • Помислили сме и за съвместимост с професионални дисплеи, когато това се изисква от средата на приложение и условията на работа. INFOSIGN All-In-One Solution се инсталира директно на богата гама от PHILIPS дисплеи, които може да подберем според Вашите нужди.

INFOSIGN, ОБОРУДВАНЕ, КИОСКИ И ТОТЕМИ

Ние сме се погрижили да осигурим всичко необходимо, за да стартирате своя собствен digital signage проект бързо и без никакви затруднения. В зависимост от сферата на Вашия бизнес и приложението, за което ще използвате INFOSIGN, ние може да предложим:

  • Стандартен INFOSIGN бокс с режим на работа 18/7
  • Професионален INFOSIGN бокс с режим на работа 24/7
  • Професионални дисплеи с директно инсталиран INFOSIGN (размери 42”, 49” или 55”, 1920х1080, 350 / 500 / 700 cd/m2, portrait/landscape mode)
  • Киоски и тотеми – каталог от готови решения или изработени по задание
  • Екип от графични дизайнери и маркетинг специалисти, които да се грижат за Вашите презентации
  • Възможност за разработване на функционалности по задание

КАКВИ СА ПРЕДИМСТВАТА НА INFOSIGN?

Как може да управлявате Вашата електронна реклама?

USB PC INFOSIGN
Презентации от видео и снимки
Презентации с темплейти и уиджети
Презентации при вертикално разположение на дисплея
Лесно управление на повече от един дисплей
Първоначална инвестиция в оборудване / закупуване на софтуер малка/не голяма/да малка/не
Лесна поддръжка при дългосрочна експлоатация
Смяна на различни презентации по зададен график
Компетентни и професионални консултации при възникване на проблем