InfoStar INFO - Информация и услуги

Хотелска интерактивно-информационна система от ново поколение

InfoStar INFO се индивидуализира според стандартите и изискванията на всеки хотелиер. Системата се инсталира на InfoStar сървъра и IP STB устройствата. InfoStar INFO е изключително мощно маркетингово и рекламно средство, което превръща телевизорите в стаите и общите площи в собствена хотелска медия, чрез която хотелиерът може да покаже своите услуги, промоции, събития и т.н. по изключително атрактивен, нов и модерен начин!

Първата InfoStar система e разработена и инсталирана през 2005 година в хотел Кемпински Зографски, София. От тогава до днес InfoStar се развива постоянно, включвайки в най-новото си поколение богата функционалност в полза на хотелиера и неговите гости. Тя оптимизира работата на камериерките, отдела по поддръжка, екипа по продажбите и маркетинга, както и предоставя на гостите разнообразна и полезна информация, актуални промоции, филми, възможност за изпращане на съобщения, обратна връзка и т.н.

Информация за госта

Приветстващ екран (Welcome message)

Непосредствено след регистрация на рецепция, при първото включване на телевизора гостът се посреща с приветстващо съобщение на език, съобразен с неговата националност.

Проверка на сметка

Функцията предоставя на гостите възможност за проверка на сметката, която са генерирали до момента. Проверката на сметка включва информация за всяка поръчана услуга, записана на номера на стаята, като: минибар консумация, рум сервиз, поръчки в ресторанта, видео по поръчка, и др.

Многоезично меню

Системата поддържа меню на различни езици и позволява автоматично стартиране на предпочитания от госта език. Това е възможно благодарение на интеграцията на InfoStar с резервационните хотелски системи.

Изпращане на съобщения до госта

Функцията позволява изпращане на информационни или рекламни съобщения с различен приоритет от рецепция до определена стая, група или до всички хотелски стаи.

Изпращане на съобщения до рецепция

Функцията позволява на гостите да изпращат съобщения за "камериерски услуги", "почистване на стая", "техническо обслужване" и т.н.

Експресно напускане

Услугата предоставя на гостите възможност да ускорят процеса на напускане на хотела, чрез потвърждение на сметката на стаята.

Събуждане по телефона

Системата позволява на гостите на хотела да изпратят заявка до рецепция за събуждане по телефона.

Информация за полети

Системата предоставя актуална информация за "пристигащи" и "заминаващи" полети от най-близкото до хотела летище.

Новини

Секцията предоставя на гостите достъп до RSS новини от известни новинарски сайтове (BBC, DW, и др).

Прогноза за времето

Системата предоставя достъп до локална и глобална 5 дневна метеорологична прогноза.

Попълване на въпросници

Системата позволява попълване на въпросници и анкетни карти директно от телевизора в хотелската стая.

"in-room"
Маркетинг и Реклама

Актуални промоции

Менюто на системата разполага със специално създадена секция за реклама на предлаганите продукти и услуги, и предоставя възможност за увеличение на приходите чрез директен маркетинг от хотелския телевизор.

Информация за предлагани услуги

Системата позволява създаването на отделни секции (менюта и подменюта), чрез които да запознаете своите гости с детайлна информация за налични удобства, предлагани услуги, актуални и предстоящи събития и др.

Индивидуално разработен потребителски интерфейс

Всяко потребителско меню се разработва според стандартите и изискванията на хотелиера.

Предлагане на услуги с добавена стойност

Поръчка/резервация на продукти и услуги

Гостите на хотела могат да осъществят резервация и поръчка на продукти и услуги (румсървис, трансфери, резервации в заведенията в хотела, спортни, СПА и др. услуги) директно от телевизора в хотелската си стая.

Online магазин

Можете да превърнете телевизора в хотелската стая в online магазин, където гостите ви, удобно настанени, да пазаруват сувенири, уникати, бижута, вина, произведения на изкуството и всичко, което предлагате в луксозните си хотелски магазини.

Интернет

Опцията предоставя достъп до интернет пространството директно от телевизионния приемник.

Новини

Секцията предоставя на гостите достъп до RSS новини от известни новинарски сайтове (BBC, DW, и др).

Оптимизиране работата на хотелиера

Отчитане на минибар консумация

Служителите на хотела могат да изпращат "отчет" в реално време, от телевизора в хотелската стая, която проверяват, до хотелската резервационна система, относно консумираните минибар артикули.

Задаване на статус на стая

При инспекция на стая, служител може да зададе или промени статуса на стаята ("Непочистена", "Почистена" и "Проверена"). След посочване на статус, информацията се актуализира автоматично в резервационната система в хотела и информира служителите на рецепция (в коя стая може или не може да се настани нов гост).

Изпращане на заявки

Служителите на хотела, които отговарят за състоянието на стаите, могат да изпращат заявки към отдел "Поддръжка" (или друг отдел) в случай на открита неизправност в стаята.

Copyright © 2006-2017 Eurodesign BG Ltd. All rights reserved.